Obchodní podmínky

SpoluVzdělávání s.r.o


1. **Údaje o provozovateli a poskytovatelích služeb**

  1. Provozovatel stránek www.spoluvzdelavani.cz je společnost SpoluVzdělávání s.r.o., IČ: 21284695, sídlem Příčná 1892-4, Praha, 110 00, e-mail: spoluvzdelavani@spoluvzdelavani.cz (dále jen "provozovatel").

  2. Poskytovatel služeb (dále zejména jen jako "poskytovatel") níže specifikovaných je společnost SpoluVzdělávání s.r.o.,IČ: 21284695, sídlem Příčná 1892-4, Praha, 110 00, e-mail: spoluvzdelavani@spoluvzdelavani.cz


2 **Popis poskytovaných služeb - účel služeb**

Naše vzdělávací služby jsou určeny k poskytnutí vzdělávacích kurzů a konzultací za účelem zlepšení dovedností a znalostí našich klientů v daných oblastech a v předem sjednaném termínu.

  • doučování předmětů základních, středních a vysokých škol

  • výuka jazyků pro jednotlivce i skupiny

  • výuka jazyků pro právnické osoby - firmy

  • vzdělávací kurzy pro děti

  • vzdělávací kurzy pro jednotlivce i skupiny

  • firemní školení

  • rozvoj

Poskytovatel těchto služeb neposkytuje záruku a nepřebírá odpovědnost za to, že klient či zákazník vykoná jakékoli testy či zkoušky úspěšně nebo neúspěšně. Předmětem plnění je tedy pouze poskytnutí možnosti využít činnosti spočívající ve vzdělávání a doučování.

3. **Registrace a platba:**

Cena služby je vždy určena individuálně a nabídku zákazník vždy obdrží v písemné formě a to prostřednictvím e-mailu. V čase před zahájením kurzu, kterému předchází úhrada kurzu, viz. platební podmínky níže.

Platby musí být provedeny v souladu s našimi platnými platebními podmínkami.

Klient se registruje na vybrané kurzy prostřednictvím online formuláře na webových stránkách poskytovatele www.spoluvzdelavani.cz nebo telefonicky: 604 664 639.

Platnost zakoupených lekcí má od přijetí platby platnost 12 měsíců.

Platba za kurzy musí být provedena v plné výši před začátkem kurzu.

Poskytovatel si vyhrazuje právo odmítnout registraci klienta, nebo zrušit již provedenou registraci v případě nedodržení platby.

Poskytovatel SpoluVzdělávání není plátcem daně z přidané hodnoty, a tudíž cena v jeho nabídce je bez této daně a je cena konečnou.

Zákazník je povinen uhrazovat cenu služby s uvedením variabilního symbolu, který mu byl přidělen v zaslaných platebních podmínkách.

Zákazník je povinen uhradit cenu služby řádně a včas podle zaslaných platebních údajů, a to před zahájením poskytování služeb. Neuhradí-li zákazník cenu služby před prvním termínem výukové lekce, je poskytovatel oprávněn odepřít plnění ze smlouvy a rovněž vzniká poskytovateli právo na odstoupení od smlouvy.

Cenu služby lze uhradit následujícími způsoby:

  • bezhotovostně převodem na účet poskytovatele uvedeném ve faktuře

4. **Zrušení a vrácení peněz:**

Klienti mají možnost zrušit svou účast na kurzu a požadovat vrácení peněz v souladu s našimi podmínkami zrušení.

Podmínky vrácení peněz se mohou lišit v závislosti na čase zrušení a povaze služby.

4.1 Klient má právo odstoupit od smlouvy a to, 14 dní od první proběhlé lekci.

4.2 V případě zrušení kurzu ze strany poskytovatele, klientovi bude nabídnuta možnost přesunu na jiný termín nebo vrácení plné částky zaplacené za kurz.

4.3 Pokud má klient právo na odstoupení od smlouvy a odstoupí od této smlouvy, budou mu vráceny bez zbytečného odkladu platby, vztahující se k neposkytnutým službám, včetně nákladů na dodání, a to nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy poskytovateli došlo oznámení o odstoupení od smlouvy. Pro vrácení plateb bude použit stejný platební prostředek, který byl použit pro provedení počáteční transakce, pokud nebylo výslovně určeno jinak

4.4 Kurz nebo zbylé lekce nelze převádět na jinou osobu.

5**Omluvení lekce**

Zákazník/uživatel má právo omluvit se z výuky (konkrétní lekce) pomocí e-mail: spoluvzdelavani@spoluvzdelavani.cz, telefon, sms: 604 664 639, nejpozději však 24 hodin před jejím začátkem s tím, že poskytovatel je povinen zajistit náhradní adekvátní výuku (lekci) v co možná nejbližším možném termínu. Pokud tak zákazník/uživatel do 24 hodin před začátkem výuky neučiní, propadá mu daná výuka (lekce) bez náhrady. Z tohoto pravidla je výjimka, prokáže-li zákazník nepochybně, že se uživatel/zákazník nemohl omluvit včas z důvodu spočívajícího v události vyšší moci či nemoci, v případě nemoci je přitom potřeba doložit lékařské potvrzení.

V případě, že poskytovatel, resp. lektor, se nedostaví na danou lekci, a absence lektora či nemožnost poskytnout službu nebyla oznámena 24 hodin před konáním lekce oprávněnému nebo lektor nebyl adekvátně nahrazen, má zákazník právo na náhradní lekci zdarma nebo vrácení poměrné části (připadající poměrně na danou lekci k celku) smluvené ceny zpět.

6. **Ostatní práva a povinnosti:**

Poskytovatel není povinen poskytnout službu, nebyla-li dle ujednání řádně a včas zaplacena.

Zákazník není oprávněn postoupit pohledávku na služby vyplývající z uzavřené smlouvy na třetí osobu bez souhlasu poskytovatele.

7. **Změny podmínek:**

Máme právo kdykoliv změnit tyto obchodní podmínky a klienti budou informováni o jakýchkoliv změnách prostřednictvím e-mailu.

Uhrazením kurzu zákazník potvrzuje, že obsah všech výše uvedených materiálů, jakož i jinde v těchto obchodních podmínek označených materiálů, je mu znám.

Dojde-li ke změně obchodních podmínek, je poskytovatel povinen o této skutečnosti před nabytím účinnosti jejich nového znění vhodným způsobem informovat zákazníka, přičemž za vhodný způsob se považuje zejména:

  1. zveřejnění na internetových stránkách poskytovatele www.spoluvzdelavani.cz,

  2. oznámení o jejich zveřejnění na e-mailovou adresu zákazníka,

  3. zaslání jejich aktuální verze na e-mailovou adresu zákazníka,

8. **Platnost smlouvy:**

Tyto obchodní podmínky tvoří smlouvu mezi naší společností a klientem a platí pro veškeré služby poskytované naší firmou.

8.1 Tato smlouva stanovuje podmínky pro poskytování vzdělávacích služeb mezi vzdělávací firmou SpoluVzdělávání (dále jen "poskytovatel") a klientem (dále jen "klient").

8.2 Smlouva se uzavírá:

Vyjádřením souhlasu, resp. přijetím nabídky, která byla poskytovatelem zaslaná v elektronické podobě zájemci a obsahuje alespoň tyto náležitosti: určení předmětu plnění (zvolený předmět), frekvence výuky, ujednání, jak se určí místo a čas výuky, určení ceny a vyjádření vůle poskytovatele být v případě přijetí nabídky vázán. Tento souhlas lze udělit:

  • jednoduchou e-mailovou odpovědí zájemce (např.: souhlasím, přijímám) na e-mailovou zprávu, která obsahuje nabídku poskytovatele,

  • podpisem listinné nabídky v provozovně poskytovatele,

  • v případě, kdy nedojde k přijetí nabídky jedním z předchozích způsobů, je souhlas s nabídkou udělen okamžikem připsání celé ceny za službu na bankovní účet poskytovatele nebo byla-li smluvena splatnost jednotlivých lekcí ve formě splátkového kalendáře, tak připsáním první splátky na bankovní účet poskytovatele.

Služby uvedené na stránkách www.spoluvzdelavani.cz jsou pouze orientační a nepovažují se za nabídku v právním smyslu. Stejně tak není nabídkou či přijetím nabídky odeslání "nezávazného formuláře" zájemcem, v tomto případě se jedná pouze o výzvu zájemce k podání nabídky poskytovatelem.

9. **Právní jurisdikce:** Veškeré spory vyplývající z těchto obchodních podmínek budou řešeny v souladu s platnými zákony a soudní jurisdikcí.

10. **Ochrana osobních údajů**

10.1 Klient souhlasí s tím, že jeho osobní údaje budou zpracovány v souladu s platnými zákony o ochraně osobních údajů.

Dnem 25.05.2018 nabývá účinnosti Nařízení GDPR Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27.04.2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné Nařízení GDPR o ochraně osobních údajů) známé pod zkratkou GDPR (dále jen "GDPR"). GDPR se nevztahuje na zpracování osobních údajů prováděné fyzickou osobou v průběhu výlučně osobních či domácích činností. Jde o čl. 2 odst. 2 písm. c) GDPR.

11. **Účinnost**

10.1 Tyto obchodní podmínky vstupují v platnost okamžikem registrace klienta na kurz a to provedením platby na účet poskytovatele.

12. **Zvláštní ujednání**

  1. Zákazník nesmí bez výslovného písemného souhlasu poskytovatele v obchodních záležitostech, zejména týkajících se aktuálně poskytované služby, kontaktovat přímo lektora.

  2. Při kontaktu mezi zákazníkem a lektorem s ním nesmí zákazník projednávat záležitosti týkající se finančních a obchodních podmínek služby a je povinen neodkladně informovat poskytovatele o jakémkoliv novém sjednaném ujednání s lektorem.

  3. Zákazník nesmí bez výslovného písemného souhlasu poskytovatele vstupovat do jakýchkoliv obchodních či obdobných právních vztahů s lektorem poskytovatele, se kterým přišel do styku v souvislosti s plněním smlouvy, činit sám či prostřednictvím třetích osob u lektora poptávky služeb či využívat nabídky lektora zahrnující služby nezávislého a neformálního vzdělávání, kontaktovat lektora poskytovatele, popř. předávat kontaktní údaje lektora poskytovatele třetím osobám, to vše po dobu účinnosti smlouvy uzavřené s poskytovatelem a po dobu 12 měsíců od ukončení této smlouvy. Zákazník není dále oprávněn činit jakékoliv kroky, které by vedly k přímému či nepřímému porušení tohoto odstavce z jeho strany či ze strany jiné třetí osoby. Zákaz dle tohoto odstavce se nevztahuje na toho lektora poskytovatele, který zákazníkovi již před zahájením spolupráce s poskytovatelem prokazatelně poskytl službu shodnou s předmětem podnikání poskytovatele.

  4. Zákazník je povinen vyvarovat se vůči poskytovateli všech dalších případných forem nekalé soutěže a jakéhokoliv jednání, které by bylo na újmu poskytovatele.

  5. V případě, že zákazník některou povinnost uvedenou v tomto článku VOP poruší, je povinen zaplatit poskytovateli smluvní pokutu v maximální výši až 25 000 Kč za každý jednotlivý případ porušení povinnosti, a to i opakovaně. Poskytovatelem zákazníkovi vyúčtovaná smluvní pokuta je splatná do 15 dnů od doručení jejího vyúčtování (e-mail, dopis). V případě, kdy způsobená škoda převyšuje sjednanou výši smluvní pokuty, vzniká poskytovateli nárok na náhradu takové škody co do výše rozdílu mezi výší způsobené škody a výší smluvní pokuty.


Tyto všeobecné obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 16. 5. 2024.